63 kvadratmeter i vitt

torsdag 31 oktober 2013

Kök






Idag väljer jag att visa er vårt kök. Här trivs jag att sitta och plugga om dagarna, och givetvis laga storslagna middagar. 

Imorgon är det dags för tenta och jag kan med handen på hjärtat säga att jag är så galet nervös. Allt jag kan göra är att läsa igenom anteckningar, kolla igenom någon föreläsning och repetera. Så får vi bara hoppas på det bästa. När jag väl lämnat in den så kommer hela tjocka släkten på besök, och det ska bli så mysigt att bara vara tillsammans med dem jag älskar mest. Vad ska ni hitta på i helgen? 
Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. Härliga bilder från ditt fina kök!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Lycka till på tentan!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Så vackert kök! Lycka till på tentan fina Amelie!:)

    Kram kråke

    SvaraRadera
  4. Åhhh så fint kök !! Den köksfläkten vill jag ha..Lycka till på tentan, Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Nydelig Amelie <3 Skjønner du trives i nye omgivelser!! Håper alt har gått bra,

    Stoooor klem!

    SvaraRadera
  6. Hoppas tentan gick bra! Så himla fint i ditt kök! Kraaam Paula

    SvaraRadera
  7. Jättefint kök! Hoppas du klarade tentan!!

    SvaraRadera
  8. Så koselig hos deg!!!
    Masse fint du viser på bloggen din, den vil jeg følge videre!
    Fine kvelden til deg;)

    SvaraRadera

söta kommentarer