63 kvadratmeter i vitt

måndag 9 september 2013

Måndag


En härlig måndag att vakna upp till. Solen lyser och sommaren verkar aldrig vilja ta slut. 
Helgen har spenderats tillsammans med vänner. Vi var bland annat på Liseberg i lördags och man blir ju som ett barn igen när man åker karuseller! Igår var det lika härligt väder och jag passade på att njuta i skogen tillsammans med min syster. Man längtar nästan till löven börjar skifta i höstens färger nu. Så är det en ny vecka och skolan fortsätter i full fart. Vad har ni för planer inför veckan?
Kram Amelie 

Om ni vill kan ni följa mig på instagram : awinck 

5 kommentarer:

  1. Jaa, visst är det härligt då solen lyser och värmer ännu..så fint du har det..tre provdockor på rad..kolla inne hos mig idag, tror du skulle gilla mitt nya slagbord..Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du trivs på Glteborgs Universitet! Vacker Gina...

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Amelie

    Så vakkert bilde av dine giner. Jeg bare elsker farvene i interiøret ditt. Du har din egen "Amelie" touchsom er sååååå fin!

    Klem

    SvaraRadera
  4. I dream to find one like this!!!!!
    Have a nice afternoon.

    SvaraRadera
  5. Lovely......I asked here below if that heart is still for sale.

    SvaraRadera

söta kommentarer