63 kvadratmeter i vitt

onsdag 13 mars 2013

På väggen



Om det är något som jag tycker är svårt så är det att ta beslutet om vart tavlor ska hänga. Jag har bott här i över ett år och det saknas fortfarande saker på väggen. Fast i helgen som var så tog jag tag i det och fick upp en spegel och denna tavla i vardagsrummet. Detta är min absoluta favoritram. Hittade den för 100 kr för något år sedan och jag kommer nog aldrig att göra mig av med den.

Idag vaknade man upp till ett vinterlandskap och utanför yr snön fortfarande. Är nästan så att man vill krypa tillbaka i den varma sängen, men 5 timmar måste jag jobba innan jag kan göra det till verklighet.
Ha en skön onsdag! Kram Amelie 
psst, äntligen nya varor i butiken. www.WinckVintage.com

7 kommentarer:

  1. Härlig ram,, jag hittade en liknande när vi var i Danmark för några veckor sedan,,
    Jag har handlat lite av dej igen!
    Kunde inte låta bli!
    Fniss!
    Önskar dej en fin Dag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Hej Amelie. Vad fint du gjort med tavelramen. Tack för ett bra tips med att sätta några tidningsblad eller dylikt däri :) Åh, så underbara bilder från Gotland. Jag skulle också vilja åka dit :)
    /mia

    SvaraRadera
  3. Visst är det så att vissa saker får man endjupare kärlek till, jättefin!
    Ha en riktigt fin torsdag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  4. Den är jättefin ! Vad är det för text ?

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev! Vi ses snart! kram Ellen

    SvaraRadera
  6. Kan förstå din lycka över den ramen och den behöver inte konkurrera med det enkla motivet, fiiint!
    Ha det gott!
    Kramar
    Cia

    SvaraRadera
  7. Blev superfint! Ha en fin helg Kram susanne

    SvaraRadera

söta kommentarer