63 kvadratmeter i vitt

måndag 12 mars 2012

sovrum


Så var det måndag igen. Skönt att ha sovmorgon till klockan 11 idag. Helgen tillbringade jag i Köpenhamn hos min fina vän Emma. Vi hann med en massa. På lördagen var vi på bella center och vi hittade även till butiken fil de fer som jag länge har velat besöka. Helgen avslutades med en stor brunch igår innan jag åkte hem. Det har varit intensiva dagar så jag känner hur tröttheten sitter i fortfarande. Hur som helst. Idag visar jag två bilder från sovrummet som börjar bli klart. Ska bara hitta en fin gammal kristallkrona som kan hänga här inne.
Vi hörs. Kramar Amelie

10 kommentarer:

  1. Så fint du har det!
    Ha en fin vecka
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ser ljust och så fint ut i ert sovrum...
    Kul med en tripp till Köpenhamn......
    fin måndag till dig
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Dear Amelie,

    unfortunately I can't read the words but I absolutely love your beautiful pictures and your style!
    Have a nice week!

    Greetings from Germany
    Birgit

    SvaraRadera
  4. Det låter som du haft en toppenhelg minsann :). Ser såå fint ut i ert sovrum redan nu.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  5. Du verkar ha haft en superhelg!! :)
    och sovrummet ser härligt ljust och ljuvligt ut!!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Det ser lugnt och avskalat där i ert sovrum och fina ljusstaken på hedersplats. De gamla skorna är fina där de står, de små är ljuvliga!
    Ha det gott!
    /Cia

    SvaraRadera
  7. Men åhhhh så fint..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  8. Låter som du haft en toppenhelg Amelie !!
    Så vackert du har det i sovrummet !!!!!!
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera

söta kommentarer