63 kvadratmeter i vitt

måndag 5 september 2011

söt liten ask



När jag var på samlarmarknad för några helger sedan så
hittade jag denna söta lilla ask från Frankrike, med texten: Violettes de Toulouse.


Så var det måndag igen och egentligen skulle jag suttit hos frisören nu och blivit fin i håret, men hon ringde mig och sa att hon hade blivit sjuk :/ Typsiskt när man börjar 11 och har gått upp 7 för att vara där 8. Menmen, inte kul att bli fin i håret när regnet vräker ner utanför. Hoppas ni alla har haft en fin helg! Kram Amelie

2 kommentarer:

  1. Hej
    söt liten ask..
    Typiskt när man väl ska göra något..
    ha en skön start på veckan
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Vilken söt liten ask, den lila färgskalan på den gör den lite extra fin tycker jag :-)) Underbar krans på charmig dörr i förra inlägget, såååå fint!! Ha en härlig måndag, Kraaam Paula

    SvaraRadera

söta kommentarer