63 kvadratmeter i vitt

tisdag 16 augusti 2011

tillbaka till verkligheten







Det här vackra skåpet hittade jag hos Enkla ting dagarna innan jag åkte.
Och givetvis fick det följa med mig hem. Ett perfekt klädskåp!

Så är jag hemma igen, efter 5 härliga veckor i Europa! Det går inte att förklara hur bra jag har haft det, så mycket vackert jag har sett, och så många härliga människor jag har träffat. Fast nu är det skönt att vara hemma igen, hos min familj, och Markus! Jag har missat massor på era bloggar så jag får ta igen allt det nu, fast först lite jobb. Nu måste jag springa!! Kram


3 kommentarer:

  1. Hej
    Välkommen tillbaka!!
    Förstår att ni måste haft en helt underbar resa...
    Skåpet är verkligen underbart..
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hej!!!!
    Välkommen hem och tillbaka vännen!!!Superfint kädskåp!!!
    Kramar/Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Välkommen tillbaka!
    Måste ha varit en underbar resa, men det är alltid skönt att komma hem till nära och kära! :)

    Skåpet är supersnyggt!

    Kram Tina

    SvaraRadera

söta kommentarer