63 kvadratmeter i vitt

måndag 23 maj 2011

hortensia







Sist jag var på Flora Linnea så stod denna vackra hortensia där, och jag kunde bara inte gå förbi den!. Nu står den i min lilla terrin från pernilles.

Lugn start på den kommande veckan! Jag har varit i butiken idag som vanligt på måndagarna och det är så himla skönt, för imorgon är det full rulle med barnen på förskolan igen. Helgen har varit full rulle med födelsedagsfirande, loppisbesök, dans långt in på natten och ännu ett FANTASTISKT besök hos finafina Gúa! Var lika glad och sprudlande av energi när jag åkte därifrån och tänker vilken tur jag har som bara bor en timmes bilfärd från hennes underbara butik!
Hoppas ni alla haft en skön och avkopplande helg!
Nu ska jag ta mig en kopp te och krypa ner i soffan! Kramar

1 kommentar:

  1. Låter som en alldeles förträfflig helg!=)

    Jag kommer definitivt att besöka butiken någongång!

    Kram Camilla

    SvaraRadera

söta kommentarer