63 kvadratmeter i vitt

söndag 3 april 2011

penséer





små söta penséer fick följa med mig hem från affären igår!
Vattenkannan kommer från vintage by nina.



Så börjar denna helgen gå mot sitt slut. Varför går helgerna alltid så fort?
Helgen har tillbringats med nära och kära och jag och m har fortsatt på mosaiken i mitt kök som snart är färdigt! Ska bli så kul att visa er hur det ser ut!
Lite nyheter har kommit in i bloggbutiken. Ta gärna en titt!
Hoppas att ni alla haft en skön helg! Nu blir det god söndagsmat o så en film på det kanske?
Kramkram

3 kommentarer:

  1. Ohhh så fint med de lila penseérna och den vita vattenkannan. Underbar bild!!

    Just lila penseér är mina favoriter :-) jag har planterat en liten zinkbalja full av dessa små sötnosar utanför min ytterdörr..

    Änglavingarna är helt underbara, du är en fena på att hitta just de rätta sakerna, jättefina är det. Ha en fin måndag. Kram Paula

    SvaraRadera
  2. Jätte jätte fint!!!!
    Kram
    Ninni

    SvaraRadera
  3. Ja , varför går lediga helger så snabbt !? Så fina blommor och vattenkanna du har köpt , och den gamla fattigmanssilver lampan , så underbar !!! Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera

söta kommentarer