63 kvadratmeter i vitt

onsdag 8 september 2010

senaste traderaköpet



Ursäkta bildkvaliten men jag tog dem rätt sent igår kväll så det blev inte dem bästa bilderna.

Jag ligger fortfarande nerbäddad i sängen, hostar och snorar. Urtråkigt! Men jag är bättre än igår iallafall! Som plåster på såren fick jag igår hem den här lilla söta skärbrädan i porslin. Ett av mina senaste traderaköp! Den har tagit plats hos mitt andra gamla porslin. Eftersom jag inte har ett kök att fylla porslin med så har jag fått komma på något annat, och därför har jag staplat två gamla äppellådor på varandra. Tack för alla fina kommentarer jag fått utav er!
Ha en fortsatt fin dag! Kramar

6 kommentarer:

  1. Grattis till den fina lilla porslinsbrädan! Jag har själv några, men kan tänka mig ännu fler! De är ju bara så charmiga!

    Krya på dig nu!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Åh sån fina porslinsbrädor du hittat!
    Dom är ganska svåra att få tag i!
    men du hade tur!
    ha en fin Dag!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera
  3. Söt skärbräda, dem kan man nästan inte få för många av, så himla fina att ha ihop. Fint arbetshörna i förra inlägget, ser så ljuvligt fint ut med alla vackra tidningar i tallrikshyllan. Krya på dig nu. Kram Paula

    SvaraRadera
  4. Åå for noen fine fjøler i porselen. Slike står påønske listen min også! Så gøy at du bare er 20 år og allerede frelst i interiør og den lantlige stilen. Du har en lys fremtid når du allerede nå er blitt en flink samler på loppis:)
    Klem, H
    ps: fant deg inne hos Lille Vildand, det er min kjære søs:)

    SvaraRadera
  5. Tusen takk for superhyggelig kommentar! Kjepefin blogg du har!
    Jeg ønsker meg slike skjærefjøler...
    Her kommer jeg igjen!
    Klem, Jannicke

    SvaraRadera

söta kommentarer