63 kvadratmeter i vitt

tisdag 9 februari 2010

loppisfynd






I förra veckan var jag på loppis och fyndade rätt så mycket. Iallafall om man tänker på årstiden. Med mig hem fick jag en liten söt burk för 5 kr med en så söt etikett. Jag hade kunnat ha hur många som helst! Det är så mycket nostalgi! Jag hittade även dessa löven av något slag, som jag inte kan bestämma mig för om jag ska måla vita eller behålla som de är. En prylhylla som jag håller på att måla vit och tre små fat som var ett väldigt impuls köp och som jag inte kan bestämma mig för om jag gillar eller inte . Vi får se vart dem kan få plats!

Nu längtar jag så himla mycket tills loppissäsongen börjar på riktigt och näralla små loppisskyltar börjar komma upp längst vägkanterna. Åh vad jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer