63 kvadratmeter i vitt

torsdag 11 februari 2010

lite nytt igen!



Mina mormors glasögon hittade jag i en liten antikshop för
100 kr och då fick jag ett fint gammalt fodral till också!







Jag köpte en prylhylla på loppis för 20 kr och förvandlade
den till en vit pryllåda som jag ställde på min lilla pall, och där har jag lagt allt möjligt!






Jag är så himla nöjd!



Min söta pappa när han var liten!



Igår gjorde jag en girlang till min dörr av poppel! Blev så dekorativt! Just denna bilden
blev jättekass men det syns iallafall!




Skorna hänger så fint på dörren!



Min poppelgirlang skymtar ni i bakgrunden!




Jag tog efter iden i senaste numret av jeanne d'arc living med att dekorera ljusen med gamla lås. Visst blev det fint?




Min glaskupa saknar fortfarande ett silverfat.
Svårt att hitta ett så stort.




Äntligen hittade jag kuddfodralet från h&m home som
jag missade när det såldes. Tack för att du finns tradera!




Mammas gamla barnskor, ett fickur och min fina
handspegel som jag köpte på loppis för 5 kr.
Lägg också märke till det fina gamla glasögonfodralet som
ligger på min bok i fönsterkarmen!



Taskiga gråa dag som förstör bilderna!
Längtar efter ljusare tider!

1 kommentar:

  1. Så fina bilder Amelie, du har verkligen känsla för det här med inredning!!!!

    Ha en fortsatt mysig Alla Hjärtans Dag!

    Kram Marie

    SvaraRadera

söta kommentarer